sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Incep noi alegeri

Nu ma prea intereseaza domeniul asta ... politica.
Toti sunt de acelasi neam, HOTI.



Mergand pe strada, am vazut pe un indicator rutier, un frumos nene` care vrea sa ajunga deputat sau este ... sau mama lui :)



Am fost foarte deranjat vazand posterul pe un indicator... POLITIA ce mama masii face ? sta cu mainile in san ? de ce nu aplica niste amenzi... eu daca as fi fost prins ca scriam ceva pe acel indicator, sau lipeam un sticker de 2 cm patrati, eram dus frumos la sectia de politie, imi luam vreo 2-3 pulane pe carca, si probabil dormeam si o noapte in sectie, "sa ma invat eu minte sa mai manzgalesc".



Eu, cetatean al acestei tari frumoase, si iubite de nimeni, de ce trebuie sa platesc, si bulangiul asta nu, basca mai doarme si in parlament pe banii mei si a lu` mama si a lu` tata si a tuturor.



Ok, stiu ca nu el a lipit afisul, dar nu trebuie, el sau partidul lui, sa raspunda pentru afisele lipite de cei care au fost pusi sa faca treaba asta?



Ma astept sa vad iarasi ca si la alegerile precedente, afise PESTE TOT, pe statii de tramvai, pe masini parasite, pe absolut tot ce le cade in mana.





Pentru toti deputatii, senatorii , presedintii si toti bulangii am o dedicatie:




Un comentariu: